Gott rosévin

Rosévin är ju fräscht och gott nu på sommaren. I söndags när vi återigen njöt av en brunch på Långbro Värdshus, drack syrran och jag detta goda rosé!
Letade sedan fram det på Systemolaget och det kostade 73 kr. Helt ok. Finns som rött och vitt också, kan va kul att prova. Läs mer om Rosévin HÄR!




Min nyttiga middag ikväll: laxfilé, grönsaker, bönor, grillad hallomi och saffran&tomat crème fraiche.


Passar på och njuter av sommarens alla grönsaker och frukter!



Äntligen här, de Svenska Jordgubbarna!!
Jag njöt av jordgubbar och rabarber- och vaniljkesella,  igår kväll när jag var och fikade (= drack te) hos Py och hennes söta son Jack♥
Tack det var trevligt och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0