Kryddleverans och Gurra Gurra Creek

Var härom dagen och hämtade ut min kryddleverans från Borgeby kryddgård med bl a favorit kryddan
Bella bella mozzarella, lite andra kryddor, ett gott te och smakessenser!


Jag tycker de har sjyssta kryddor till bra priser visst får man betala frakt men man får beställa en större omgång kryddor på en gång. Jag körde saffran redan nu....fast det är långt kvar till lussekatterna hoppas jag. Kanske får bli en god fiskgryta istället!

Öste på bella bella mozzarella-krydda på min o Joes goda greksallad ( i och för sig med fetaost och ingen mozzarella)
-Så goda grönsaker just nu!!!!

Till salladen åt vi grillat lång-marinerat fläskkött och drack detta goda vin:


Härligt namn va? Men det var gott till grillat fläskkött!

Ha en trevlig hösthelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0