Snabbaste/Enklaste Pizzan!

Har ibland väldigt lite tid att slänga ihop något ätbart till hungriga, tränande tonåringar. Den här Pizzavarianten har jag lärt mig av min kompis Stefan och är ett snabbt tillagat mål! Tack för tipset! Jag gör den rätt så ofta för det går så snabbt och man har ofta se här ingredienserna hemma.



Ingredienser:
Tortillabröd ( Jag verkar alltid ha några överblivna i frysen från någon Taco eller Fajitasmiddag)
Tacosås eller salsa
Skinka, salami eller vad nu resterna i kylskpåpet kan bjuda på
Smakrik ost
Oregano


Bred ut tacosåsen/salsan på hela tortillan. Lägg på fyllningen och osten. Strö över oregano. Grädda i 200 grader ca 7-8 min. Klart!





En till mig och en till nån hungrig tonåring som kommer hem sent ikväll och vill ha lite nattmat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0