Middag på Enskede krog

Vi ville fira lördagskvällen på nån bra restaurang och jag fick ett tips från en kollega om Enskede krog som vi provade tillsammans med fam Lindh. Våra döttrar följde också med vilket var en extra bonus!


Vi blev alla jätte nöjda med maten och vi hade lite olika krav. De hade inte så mycket vegetariska alternativ men kocken fixade fram både förrätt och varmrätt till Jessica.

Vi satt och åt på glasverandan och det var supermysigt....



Saga o jag tog en toast skagen till förrätt och jag måste säga att det var den godaste toast skagen jag ätit!!! Kocken hade pepparrot i -precis lagom mycket- en otroligt bra komination!

Joe var nöjd med sin jordärtskockssoppa och alla varmrätter var bra. Joe o jag tog en "Husman"för 100kr som ikväll var schnitzel.

Mätta och belåtna tog vi en kaffe hos Micke o Kia i Skarpnäck.
Tack för en tevlig god kväll!

Enskede krog serverar även Långlunch (=Brunch) som vi blev lite sugna på att prova nån helg!
Kolla här!

Enskede Krog by night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0