Aktivitet i juletid

Vi tog en liten tur ut till Nynäshamn o hälsade på pappa o Berit i veckan. Härligt att få komma ut lite från sjukstugan. Vi passade pÅ att byta julklappar och åt lunch nere i hamnen,- fisksoppa! Kan ju inte köra bil med en arm så det fick Joe göra men dricka ett glas vin till soppan gick bra med endast en arm!
Bäst att passa på
 
Pappsen o Berit
 
Den fina julgranen Saga valt på Bauhaus......
 
Glöggkväll med familj o vänner måste man ju ha!!!!Vi hade en trevlig glöggkväll i fredags då vi mumsade på
bl a lite julgodis, saffransbullar, Ernst ostbollar, julcupcakes, pepparkakor och olika mögelostar:
 
 
En del av glöggarna.....
 
....en annan del
 
...och ännu en del!
Tack!!!!! för en trevligkväll och alla fina blommor och god dryck! & Tack Saga o Julia för rolig hjärngympa-lek!
 
Inga julkort har skickats i år från oss i familjen Skoglund. Vi passar på att önska alla en god jul på detta sätt istället! Detta är de ord som jag förknippar med julen och som jag hoppas ni alla får mycket av!
 
 
Nu sliter Joe med Mannerströms Janssons frestelse medan jag vilar armen i högläge( efter dagens julklappsshopping) samt sippar på ett gott Amarone!!!! Kan ju låta skönt men jag skulle ge vadsomhelst för trolla bort mitt gips! Julklapparna ligger ännu oinslagna här hemma........stackars mannen som får kämpa dubbelt!
GOD JUL ALLIHOP! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0