Sommaravslutning med jobbet: Räkbåten Vindhem

I fredags tog hela enheten båten Vindhem ut på en tur som sommaravslutning. Det var länge sen jag åkte den där båten som har räkor eller taco att välja mellan. Själv valde jag räkor och vi fick massor.... tillsammans med bröd o aioli. Jättegoda räkor var det. Jag hann faktiskt också testa en taco av bordsgrannen.  De kom o fyllde på och fyllde på med mat hela tiden - så mätt blev man!


En smaskig macka!


Min kollega Åsa o jag.....


Eva, Birgit o Lisbet


Litet bryggstopp och sen åkte vi tillbaka igen...


På hemvägen blev det ostbricka....



Annelie o Monica i en bugg

Sen dansade vi och hade supertrevligt hela hemresan. Joe var så snäll och kom o hämtade mig och körde också hem närmsta kollegorna. Tack för det snälla Joe!♥


Kommentarer
Postat av: Åsa

2012-06-20 @ 18:24:52
Postat av: Åsa

Ja det var verkligen en super trevlig kväll vi hade, det gör jag gärna om igen :)

2012-06-20 @ 18:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0