Höstmys, brödtips och reselängtan!

Hösten är här på riktigt! Ganska kallt om dagarna nu faktiskt. Igår kväll värmde mannen och jag oss med ett relaxbad i Svedmyrabadets 34 gradiga vatten -Härligt och sen en bastu på det! Idag fick jag värma mig med en sprakande brasa istället här hemma!
Höstmys ikväll! Premiär för eldandet....
 
Nu måste jag tipsa om ett supergott bröd! Jag åt det hos Pappa i somras och blev så glad när jag hittade det på BEA ica kvantum i Svedmyra! Stora runda brödkakor som smakar lite som fincrisp men är lite tjockare!
Revittyä kuivaa ruisleipää!
 
Nu är det bara två dagar kvar innan vi styr kosan mot Portugal! Ska bli så skönt med semester!!!!!
Detta är något av det jag längtar efter:
Tata bloggen! Återkommer snart med lite semesterpics och att det blir matpics är en självklarhet!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0