Lilla julafton!?

 
 Snäll familj och snälla vänner man har som köper presenter till oss när de är ute och reser!
Stefan har jobbat på Iralnd och kom tillbaks med detta till mig och Joe:
Hp-sås med guinness,  Irlänsk, torr cider och senap med guinness
Tack!!!!
 
Hp- sauce är ju en tradition till Pyttipannan i min familj. Pappa har introducerat denna Brittiska klassiker och:
I like! -det är väl mina gener antar jag! Men på Mefjärd njuter nästan alla av HP-sauce!
Originalet -men nu skall det bli spännande att prova med Guinnessmak!
 
Svärisarna tog en liten hösttripp till Gotland och hade med sig massor med teer till oss! Perfekt för oss som dricker te varje kväll! Tackar!
Teer från KRÄNKU i Visby.
 
Lite blommande kärleksört i trädgårn just nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0