Konferens på Hotell J´s

Härligt att få komma bort ibland. Jag har just spenderat några dagar i Nacka där vi bodde på super fina hotellet J´s och jobbade i Nacka Strands mässhallar. Hotell J´s är ju ett otroligt härligt, fräscht ställe som är inrett i New Englandstil vilken tilltalar mig mycket.
Hotel J´s foajé (bild nobis)
 
 
Vackra miljöer gick vi i under våra promenader i området! Det här är taget på Carl Milles fontän från bergbanan upp till mässan.
 
Min Instagrambild på ängeln nere vid foten av fontänen.
 
Hotell J´s
 
Mycket god mat åt vi och några glas vindryck rann också ner! Lite av maten vi bjöds kommer här:
SÅÅÅÅ himla god linssallad med rostad aubergine och parmesanost. Den kanske inte ser så rolig ut men GOOD var den!
 
Vi firade också av Monkan som går i pesion på fredag! Snyft -en härlig, rolig kollega som även varit "fröken" till mina egna barn när de gick på dagis en gång i tiden!
The bosses Helene o Monica som tackar av Monkan under glada skratt1
(Foton: Therese o Helene men Collaget är av Helene  [-Jag lånade det babe! hoppas det är ok!])
 
Jag har bestämt mig att absolut återvända till detta härliga ställe snart igen!!! Kanske en liten lyxweekend och ett rum med utsikt! Låter väl som en dröm?!
 
TACK för härliga dagar!
Puss o kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Ja visst va det HÄRLIGT! Skön och vacker miljö och massor av god mat och dricka.......
Förresten....allt min är ditt och det är snart dags för en bloggworksshop på annan ort, eller hur?
Kram H

2012-09-23 @ 16:43:12
URL: http://www.heleneericsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0