Julbord med familjen

Dags för årets trevliga tradition att äta julbord med familjen. I år provade vi ett nytt ställe med Italiensk-svenskt julbord: Trattorian en av Melker Andessons resturanger. Jag måste säga att :-DET VAR SÅÅ GOTT!
vi fick sitta i Orangeriet och det var så fint och juligt där!
 
 
Gänget, förutom Heidi som kom lite senare.
 
 
Sillarna:
 
Min favoritdel av ett julbord är ju sillarna, laxen och fisken. Här fanns det verkligen många olika smarriga sorter att välja mellan. Min höjdare på detta bord var en kräftskagenröra som inte var av denna värld!!!!!
 
Här kommer lite bilder på desserterna och osten. Mmmmums!

 
Risalamalta
 
Äppel -smulpaj och ostkaka
(Det fanns dessutom en suuuupergod Tiramisu!)

 
Ostbricka med bl a en god fikonmarmelad
 
Lite julgodis
 
Min svårfotograferade familj.........♥
 
Tack för en trevlig kväll!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0