God jul!!



Vi kanske inte har det mest traditionella julträdet i
år men hårt arbete ligger i alla fall bakom detta resultat: Sågning av en liten ek, torkning, sen vitmålning som tog såå mycket tid (aldrig mer!) Men jag är nöjd tycker det blev riktigt snyggt!





Efter en god julfrukost med syster yster ,kusiner och svåger är vi nu på väg in till stan för att handla den sista julklappen sen hem och göra sås och klyftpotatis till kalkonen som vi gjorde klar igår! Den ligger nu och vilar sig i kylen med mycket stuffing i en burk brevid.....mums vad det ska bli gott!


♥GOD JUL!!!! ♥


Kommentarer
Postat av: Helene

GOD JUL kära kollega!

Den blev ju hur snygg som helst,,,kanske något att fundera på inför nästa jul. Jag har ju tid på mig att måla menar jag, haahhhhahhahah.Mys och mumsa i helgen så Hälsopuls har någoat att bita igen,

Kramar från Proppmätta Helene

2010-12-24 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0