På jakt efter den karaff som flytt..

Eller är i alla fall på jakt efter en ny vattenkanna/karaff. Min coola äkta 70-talare har gått sönder :(
Kanske nån av dessa.....


De här kommer från Eva Solo. Snygga men påminner kanske lite om Paul Masson -vinflaskor.....?           
Eller...?




Den här är ju också snygg. Grand cru eller nåt sånt flådigt namn.

Eller ska jag matcha med mina vinglas från Orrefors med en Intermezzokanna:


Den är snygg....!

Men när det gäller Tekannor har dottern och jag hittat vår favorit:

....det är den här underbara från Höganäs. Vill ha!!!!


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag gillar den stora........

2010-11-05 @ 10:54:30
Postat av: Anonym

Svårt att välja alla är snygga , ta en av vardera :)

2010-12-28 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0