Rawfood....kan det va nåt?

Sitter och bläddrar i min nya kokbok som jag köpte i England. Rawfoods efterrätter bla, verkar så spännande nu när jag lever lite nyttigare så här inför bikinisäsongen.
Inför min födelsedag på söndag funderar jag på en tårtbotten av nötter o lite andra ingredienser, a la raw food. Jag återkommer med recept och bild om jag får till nåt.

Njuter just nu av mina fina födelsedagsblommor jag fick av kollegorna idag på jobbet. En dag med vårstädning och korvgrillning samt lite allsång framför grillen: Varm korv boogie, den  gillar barnen mycket!




Nu är det dags att packa inför Valborgshelgen på Mefjärd. Bara jag och Joe åker ut denna helg. Barnen får ta hand om huset ....gulp! Saga jobbar hela helgen (på familje företaget) och Butchoo är hemma med sin girlfriend som jobbar på samma ställe. Så kan det bli!
Trevlig och LUGN Valborg till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0