Snälla Tomten......

Kan inte låta bli att surfa runt och leta efter lite julklappar, både till familjen men också till mig själv. Vita koppar har blivit något av en passion för mig, har jag förstått! Jag gillar tanken med att alla kan välja sin favoritkopp när de fikar eller dricker te hos oss! Smaken är ju så olika!

Nu har jag fastnat för dessa:


Rosmugg av Kerstin Tillberg -helt underbar och står överst på min önskelista!!!!

Eller denna, också en höjdare!:

Från Villroy & Boch Wawe mug, så snygg och ren i designen!

 Jag bara älskar den!

Eller.....


.....en stor mugg från Bruka, modern men ändå en gnutta hemslöjd!
.
Mannen blir väl tokig om det kommer in en enda mugg till i vårt köksskåp men nån brukar alltid gå sönder så det löser sig....

Här har ni samlingen minus några som står i diskmaskinen!

Annars, snälla Tomten, skulle jag tycka det vore kul att få en sån här:

peeler
eller en sån här Sisilerare att göra apelsin/citron spiraler med till dekoration!


finns på Bagaren och kocken (en fin hint va?!)

Övrigt på min önskelista hittar du här!

Skall prova detta julkaffe snarast i min favoritkopp. Tyckte det lät som en spännande smakkombo!

Med toner av pomerans och nougat! Mmmmm....

Mors mors!
 Joe om du läser så finns det ju fina vita muggar i Portugal också som du vet!


Kommentarer
Postat av: stefan

Hoppas tomten är snäll i år :)

2011-12-06 @ 19:07:20
Postat av: steafn

Skall be tomten och kolla i Munchen kanske ;)

2011-12-06 @ 19:08:20
Postat av: Anonym

I Portugal finns det bara röda muggar idag efter Benficas vinst.

2011-12-08 @ 01:50:01
Postat av: Anonym

2011-12-08 @ 13:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0