Vackert på min önskelista

Vackert från Orrefors. Surfade runt en stund och hittade dessa olika kristallskålar från Orrefors, perfekta att ställa en vinflaska i -så snyggt! Blev inspirerad av Maria Montazamis snygga glass coaster och har sedan dess letat efter ett eget. Sen såg jag några av de här modellerna på Outleten i Gustavsberg härom veckan.......och har gått och tänkt på dem ett tag.
Nu ska jag bara bestämma mig för vilken.......Jag har en favorit men vilken tycker ni?

I-landsproblem -jag vet men jag älskar att ha vackra sker omkring mig. Förhoppningsvis påverkar de mig positivt så att man blir en godare människa mot sin omgivning! Blink blink!

(Alla dessa modeller är designade av Jan Johansson på Orrefors)
Nr1

Nr 2

Nr3

Nr 4
Nr 5

Kommentarer
Postat av: Helene

Gillar 2:an och 5:an!I landsproblem eller inte jag törs knappt säga att jag vill ha en kanintofsmössa!

2011-02-19 @ 14:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0