Lördagsfika o söndagspromenad

Biokväll med fika blev till endast fika på sta´n då det bara fanns biljetter på 1:a bänk -inte kul för nacken det har vi erfarit förut. Men vi hade trevligt ändå mumsandes på vårt goda fika o thé . Jag provade ett thé som jag aldrig druckit förut det hette lyckliga gatan. Helt ok!


Cheesecake x 2 på Café 60 Sveavägen 60 En med blåbär och en med hallon!


Mums, vilken skapelse!- en dröm i choklad, kola, nötter och fudge!

Men ibland får man synda lite! Joe och jag åt i alla fall den här GI-lunchen med rökt lax, musslor,fetaost, avocado, oliver och en liten sallad. Gott o fräscht!






Ut och gå blev söndagens "mission" Vi åkte ut till Gustavsberg och fyndade lite på Outleten där. Två cognacskupor i vår serie "Intermezzo" till bra pris och lite annat smått och gott.Sen åkte vi vidare ut till Kummelnäs för att kolla in fam Skoglunds fd landställe. Det såg lite annorlunda ut sen sist vi var där kan man minst säga:









Många trevliga grillkvällar och härliga bad mindes vi när vi åkte förbi!!!
Kul att se hur det blev efter all ombyggnad. Sedan vidare till Skepparholmen igen för att hämta min kvarglömda väska med jobb-papper!  Det man inte har i huve´t får man ha i bena!! Så det blev en långprommis där ute.




Mysig vinterpromenad till Hasseluddens brygga.





Kommentarer
Postat av: Sandra Vedlund

Vad rolig dina inlägg verkar! kommer med all säkerhet att läsa igen! =P Hoppas du har en trevlig vardag (:

2011-02-23 @ 13:07:06
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0