Konferens på Skepparholmen och ett vintips!

Har just återvänt från konferens på Skepparholmen ute vid Hasseluddens brygga. Kul att vara där ute igen och ett trevligt konferenshotell var det- med SPA. Tränade och kopplade av i SPA;t och sedan avnjöt vi en middag i resturangen tillsammans alla kollegor.

Skepparholmens konferens o Spa


Utsikt från hotellrummet


Förrätt Laxtårta med kavringsbotten och löjrom (en liten klutt bara tyvärr)


Gödklavfilé med potatiskaka med västerbottenost och en palsternackspuré


Tiramisu a la Skepparholmen

En trevlig middagskombination där vinerna överträffade maten.

Two Wines ett shirazvin från Columbia Crest (finns i Systembolagets beställningssortiment)


Fisk- och skaldjursgryta till lunch!
Den godaste rätten av de rätter vi serverades ,tycker jag!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag tyckte ALLT var supersmarrigt och jag njöt av varje tugga och klunk! I dag blir det Monkans Grönpepparbiffar hos oss till det ska vi prova ett vin som jag aldrig druckit förr, en italienare som heter MANIFESTO syrah och förpackat i en snygg svart box.....trevlig helg!

2011-01-29 @ 17:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0