På önskelistan....

Jag hittade denna kryddsax som jag tycker verkar supersmart till sommarens alla gräslöksklipp eller ört-klipp!


Snygg termos från stelton nu har den kommit i en massa pastellfärger men jag gillar den enkla, vita bäst!

Annars tycker jag den här citronbehållaren var söt och praktisk eftersom jag tydligen alltid har en citron (utan skal ) eller en citronhalva liggandes i kylskåpet!


Såg också den här (rätt onödiga prylen) när jag surfade runt:
....kanske ett måste i varje tårtbagares kök!! Smart, men jag tror en äggdelare går lika bra!

Nu skall jag åka och handla mat med Syster Yster till kvällens tjejfest. Rosévin verkar också lockande- att skåla in våren med. ( Det kanske hjälper!!!!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg design!

/S

2011-03-28 @ 15:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0