Adventsfrukost


Adventsfrukost

Det nyttiga livet måste börja igen efter la dolce vita i London. Passade på att göra en lite julaktig frukost idag på 1:a advent även om julstämningen lyser med sin frånvaro eftersom det är 11 plusgrader ute och ingen snö!

Yoghurt, clementin, nötter, russin och pumpafrön

Jag är i alla fall nöjd med min hemfixade adventsljusstake som jag spraymålat av 4 secondhand-shoppade ljusstakar! Tack för dem syrran!

Before:


and after:

Lättfixat med sprayfärg och lite juliga band!

Ha en supertrevlig advent alla som tittar in hit!
Lämna gärna en kommentar i Kommentarer under inläggen- det är så kul att se vilka som tittat in!





Kommentarer
Postat av: Helen

Tjena Bryden.



GUUDDD va avis jag blir!!!! London såg helt fantastiskt ut. Har lagt fram idén till Anette om att åka till London tilsammans när vi fyller 50.

Hörs snart kära vän:)



PS. Återkoppla på nått sätt så att jag vet att kommentaren har kommit fram. Kramar Helen:)

2011-11-28 @ 14:00:03
URL: http://matgalen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0