Lax med Philadelphia gräslök på Farsdag

Söndagsmiddagen lagade vi mat med dessa ingredienser:



Vi köpte en fin laxbit på coop Stuvsta häromdagen så vi bstämde oss för att göra ordning den. Det blev lax i en sås på matlagningsgrädde och Philadelfiaost, lite citronpeppar och sen strödde vi över en god cheddarost och lite gräslök- in i ugnen på 200gr i 20 min -lätt och gott!

Till maten drack vi det lättdruckna vino verde Casal Garcia som faktiskt gör sig lika bra till maten en ruskig höstdag som törstsläckare en het sommardag! Tack för den K+P!
 

Gillar mina nya ugnsformar från BEA -favoritaffären, allt hittar man där!

Grattis alla Pappor!

Passar på att gratta min egen pappa den här vägen eftersom jag glömde att ringa igår! Men vi pratade ju i onsdags!

Redo för denna nya vecka och dess utmaningar är vi nu.
Tack fam K för ikväll och krya på dig Alex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0