Kycklingrullader


Blev inspirerad av Leif Mannerströms kycklingrullader som han gör på någon TV reklam just nu!
Vi provade Guldfågels tunnskivade kyckling och de funkade bra att göra rullader av -dock lite dyrt kilopris.....men men. Jag kan inte tunnskiva kyckling själv..... so what to do?

Jag ska prova hans recept som finns här nästa gång men så här gjorde jag igår och det blev godkänt enligt familjen.

Jag rullade in en bit rökt skinka, en god ost och en soltorkad tomat i varje rullad. Stekte dem sen i smör och hällde på lite hönsbuljong så de fick bli genomstekta.

Vi åt med potatisgratin och sallad.

Den populäraste salladen i vår familj.....fetaost sallad! Min skål är från Portugal jag bara älskar den...den  är så stor och bra!



Kommentarer
Postat av: stefan

Ser JÄTTE GOTT UT mums , det vill jag prova :)

kram från Stefan

2011-10-08 @ 15:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0