Äntligen Fredag

Äntligen fredag efter en intensiv vecka. Idag hade vi fotografen hos oss på jobbet och det blir alltid lite intensivt en sådan dag. Klänningar och skjortor som skall på och av och syskon som skall hämtas till syskonbilder och alla barn skall le och säga apelsiiiiiin eller vitamiiiiin.....fröknarna tänker mest -rödviiiiiin! .......men det blev fina bilder till slut. Mina barn var exemplariska!

Sen hade vi lite datakrångel jag och en kollega.

Den här rutan hade väl kunnat komma upp.....!

Fredagsrelax blev idag ett relaxbad på Svedmyrabadet. Först vattengympa för mig- medan maken låg och flöt - sedan relax och bastu, skönt!

Sedan dukade vi upp lite plockmat till fredagsmiddagen:





Min goda halvnyttiga tallrik!
+ rosévin!
Sommar´n är tillbaka!
Nu blir det sängen för imorgon ska vi måla fönster!!
Nattinatti!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Färg all over, men gott var det i alla fall.

2011-10-01 @ 21:15:43
Postat av: Anonym

ser jätte gott ut :) mvh stefan

2011-10-04 @ 00:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0