Ostfrossa i Midsommar!

En ostbricka som hette duga!
 
På midsommardagen var det dags för ostfrossa med ett gott rödvin till. Stefan har just kommit hem från Paris och hade köpt med sig en stor ostbox med en massa godsaker. Desstom gåslever- och ankleverpastej som jag uppskattade mycket mer denna gång än förut när jag smakat. Joe o jag bidrog med våra favoriter: Cambozola och Roquefort!
Gåsleverpastej och ankleverpastej
 
 
 
Alla ostarna var goda men min favorit var nog ändå en chèvre med fikonmarmelad och klassikern, comté!
 
Mätta var vi så det förslog efter denna ostfrossa men lite grillmiddag fick vi i oss lite senare. Sen blev det sång halva natten på altan -precis som det ska vara på midsommar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0