Moderna museét och lunch på sta´n



Niki Saint de Phalles skulpturer utanför Moderna -Visst kan man inte annat än bli glad av dessa glada färger och runda former.

Mannen och jag samt M o K tittade på Modernas utställning med konst skapad av barn i utställningen:

Helt underbara bilder, skulpturer och andra uttryck och jag fick hur mycket inspiration som helst till mitt jobb!!!
De höll på att hänga om den ordinarie samlingen så det var mycket avstängt och utställningen av Sturtevant var lite svårtillgänglig.......???
Annars gillar jag Moderna urmycket och kan stoltsera med att vi var på nyinvigningen Pappa och jag! Kommer du ihåg det pappsen?

Sen åt vi och Micke och Kia lunch på Söder:

Min Räksallad



Joe och Micke tog Ceasarsallad



Kias chèvremacka.
 -Allt var supergott och fräscht!

Nu hem och laga fläskfilé och choritzogryta till söndagsmiddag med fam K!

Passar också på att visa en liten bild från vår roliga fredagskväll på Hamburger Börs/ och sen Sheraton - så nu fick ni vara med på bloggen ni som tjatade så!!!!!;) ;)


Kära glada vänner.....Tack för en superrolig kväll!



Kommentarer
Postat av: Joe

Konst konstigare konstigast.

2012-03-22 @ 00:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0